
از هشت صبح که شبکه خبرxa0 دومین جشنواره ی انگور شهر پدری مادری رو گزارش کرده و مامان با ذوق چندین و چند بار از شبکه های مختلف گزارش های مختلف رو پیگیری کرده و سه چهار بار پدربزرگ رو از تلویزیون دیده و هر بار قربون صدقه ی قد و بالا و تولید کننده ی نمونه شدنش رفته، هی با انگشت می شمرم و حقیقتا انگشت هام کمه تا روزهای پاییز و جشنواره ی انار حوالیِ دره عشق، شهر پدری مادری... پ.ن: جایی که نه دنیا آمدم و ...
ادامه مطلب