187: چگونه یک فمنیست عامه پسند باشیم؟

خرید بک لینک

فمنیست ماهیتِ سیاهی ندارد، حداقل نه به آن سیاهی و کبودی که ما کشورهای خاورمیانه ای می شناسیم. اصولا در خاورمیانه فمنیست واقعی یا اصلا وجود ندارد یا به تعداد انگشت های دست است. زنان عربستان، برای حق رانندگی می جنگند چیزی که به اسم اسلام از آنها گرفته شده است، زنان افغانستان برای جانشان، که باز هم به اسم اسلام و عذر بدتر از گناهی به اسم عرف جامعه کافی است مردی ادعا کند زنش خیانت کار است می تواند،گوش و بینی اش را ببرد، به صورتش اسید بپاشد یا او را بکشد و ایران برای امنیت در اجتماع! و...هیچ کدام از اینها حق برتری یا برابری نیستند! حق مسلم اند:)

اما این میان، هستند زنانی که هویت و شخصیت را زیر پا بگذارند وفمنیست نماهایی عامه پسند باشند. ظاهرا از حق و حقوق زنان دفاع کنند و در عمل از مردان چندهمسره با توجیه "میلم می کشه" دفاع کنند. با ادعای دفاع از زنان و پرداختن به مساله ی زنان با عنوان "خانمی که شما باشی" سراغ دختر پانزده ساله ای بروند که فرزند بزرگ یک روحانی است و در شرف ازدواج!!! و تنها چیزی که می داند قایم کردنِ بینی اش زیر چادر جلوی دوربین باشد! از رنگ های روشن در پوشش های زیر چادر استفاده کنیم و ادعا کنیم مدلی برای زنان موفق با حجابیم!

اما در عمل!!! سیصد و چند سکه خودمان را بفروشیم! آن هم برای چند ماه! طلاقی که در برنامه هایمان اوف بود، برای ما حلال شود و عکسی از چشمِ کبودمان بگذاریم که توجیه بشود! ممنوع التصویری و ممنوع الکاری های پی در پی بی دلیل که اصلا و ابدا نمایشی نیستند و البته بی حجابی و آبجو خوری که آن هم در کنار محارم بود!

خیلی از زنان این مملکت، بی ادعای دفاع از حق وشخصیتِ زن! بی ادعای روشنفکری های دین دارانه، بی ادعای هر چیزی، کاملا بی ریا و صادقانه با تلاش و موفقیت شخصیتِ زن را بالا برده اند! در هر سمت و شغلی که بوده اند! زن بودن، نمایش نمی خواهد!

پ.ن: دیگه اسمشو همه می دونن:)) + این مساله ی چشمِ کبود و روگشایی عمومیِ یک مساله خصوصی برای جلب توجه اصلا باعث نمیشه مردی که شوهر ایشون بودن رو آدم موقر وتوجیهی نشون بده!

++کامنت ها برای فحاشین هم باز است

71...

ما را در سایت 71 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 178 تاريخ: سه شنبه 3 مرداد 1396 ساعت: 11:33

صفحه بندی