84

خرید بک لینک

ریشه ی کثافت و از هر جا بکنی غنیمته! ریشه ی بی شعوری! ریشه بعضی آدمها! من نمی فهمم چرا وقتی آدمها بهت توهین می کنن، کوچیکت می کنن باید ساکت شی و بعدش تا ماه ها و سال ها غصه بخوری! بغض کنی و بعدا به خدا واگذار!خدا اینقدری وقت نداره که حق و شعور و آبرو واسه بنده اش بخره، که اگه وقت داشت قطعا اختیار و عقل نمی داد! می داد؟ عقل داده زبون داده شعور داده! حالا بعضیا به قول کرمنت دچار مرض میشن و بیشعور می شن این وسط! خب همین آدم بیشعور با هر وسیله ای که داره از زبون و .. استفاده می کنه که این بیماریشو به رخ بکشه. این تا جایی به خودش مربوطه که حق و شعور و آبرو ی تو رو زیر سوال نبره! توهین بهت نشه! شخصیتت رو دستمال دستش نکنه! که اگه کرد اینکه بشینی یه گوشه که یه روز تا یه سال بعد شاید خدا وقت پیدا کرد و آدمش کرد، مطمئن باش اون آدم همچنان نمی فهمه که بیشعوره و این بلایی که سرش اومد به خاطر چیه! مطمئن باش! تنها درمان درد آدمهای این مدلی آینه ی اعمال بودنه! یعنی دقیقا مثلِ مثلِ خودش مو به مو انجام بدی!

پ.ن: پیهِ یه دعوای درست و حسابی و به تنم مالیدم من:))

عکس هیچ ارتباطی با پست نداره :)) فقط ربط به اون وبلاگی داره که چند روز پیش معرفیش کردم:|

71...

ما را در سایت 71 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 138 تاريخ: چهارشنبه 16 فروردين 1396 ساعت: 2:11

صفحه بندی