
لطفا دلتون رو توی یک چهار دیواری کوچیک جا بذارید، نه گوشه گوشه ی خاک و به وسعت کیلومترها که با هر خبر و تماسی دلتون بلرزه ؛ مخصوصا تو روزهای سخت هی دلتون سر نخوره بره یه سمتی، هی قلبتون تیکه تیکه و مچاله نشه... انار نباشید، هی ریشه نزنید این طرف اون طرف :)
پ.ن: خوبیم؟نمی دونم خوبید؟

71...
ما را در سایت 71 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 231 تاريخ: يکشنبه 11 فروردين 1398 ساعت: 11:30