پیاده اسم رمانیه که نیم ساعت پیش تمومش کردم، هر چند برای من سیلابس درسی به حساب می اومد ولی خوندنش خالی از لطف نیست. دوستش داشتم، ادبیات روان و البته به روزی داره و داستان واقعی. داستانِ یک زن در اوایل دوران جنگ و بعد از انقلاب، که درگیر بارداری و زندان رفتن شوهرش میشه و یه پایان غم انگیز. در کلیت داستان احساس غریبی نکردم با محور اصلی، چون به نظرم همه ی ما حداقل یک نفر رو دور یا نزدیک می شناسیم که کم و بیش داستان زندگیش شبیه به داستان شخصیت اصلی داستان باشه. و صدالبته جمله ی روی کتاب بهترین توصیف از کلیت ماجراست:" نشینی پشت در، همه چیز رو بریزی رو دایره..."
پ.ن: کتاب حدودا 220 صفحه است و چاپ دومش زمستان سال 97 در تهران توسط نشر چشمه بوده به قلم خانم بلقیس سلیمانی ، قیمتی که من کتاب رو تهیه کردم 28000 تومن بود.

71...
ما را در سایت 71 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 171 تاريخ: سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 ساعت: 12:40