تموم شد؟ به همین راحتی تعطیلاتی داشتم پر از هیجان، اکشن، پلیسی پر از تهدیدو کتک!
آخریشُ همین امروز خوردم و هنوز جای کنترلِ تلویزیون رو پیشونیم باد کرده مونده. همه وقتِ سال نویی قول میدن عوض شن، کسِ دیگه ای شن؟ ولی من بهتم میبره به صفحه تلویزیون و شلیک گلوگه از تانک هایی که ازشون می ترسم و بعد یا زهرا و بعد ...سال های قبل و یادم نیست ولی همین نود و شیش دوازده روزه رو بعد شلیک گفتم تموم شد!
تموم شد!؟
هیچی عوض نمیشه افتادم تویِ چرخه ی باطل و نه از بین می رم ، نه تموم میشم و نه بازیافت!
پ.ن: لب تاپ و تو فریزر قایم کنن خراب میشه!؟ به شدت از دزدیده شدنش واهمه دارم! به خاطر فیلم ها عکس ها و...
ما را در سایت 71 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 149