آدم از مریضی، تصادف و قحطی و بلای طبیعی و غیر طبیعی نمی میره، آدم از بی عمری و بی زندگی بودن می میره. ما کی زنده بودیم آخه؟
پ.ن: از کانال
ما را در سایت 71 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 181 تاريخ: سه شنبه 5 فروردين 1399 ساعت: 6:00