همیشه دوست دارم از بعضی پسرها بپرسم وقتی دختری خیلی رک و آسوده میگه قصد دوستی، آشنایی، ازدواج با شخص شما رو نداره و همین طور که هستید همکلاسی، همکارو... براش با ارزشید، محترمید و خوب... چرا با اصرار، با نخ دادن، با پیگیر بودن به شکل هایی با تم مثلا اون قضیه مطرح نیست و به نظرت احترام گذاشتم و فراموش کردم به کارهاشون ادامه میدن میدن میدن اونقدر که آزار میشه و جواب آزار برو از زندگیم محو شو بشه؟ چرا گند میزنی به بشریت؟!
پ.ن: بالاخص برسه به دست اونایی که میگن من؟؟! ازدواج؟؟! دوست دختر؟؟! کی من؟!!! یا از این فکرهای خیلی کول وارانه شون که لب تر کنم کل شهر واسم صف وا میستن مگه دختر قحطه؟! بالاخص اونا!! برسه به دستشون!!!
پ.ن: پست قبل منتفیه
ما را در سایت 71 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 178