واکنش من نسبت به رژیم:|

خرید بک لینک

اینکه اصلا نمی دونم چند کیلو ام مهم نیست

اینکه رژیم واسه روانشناسه است که حداقل بیست کیلو از من بیشتره هم مهم نیست

من همین الانش هم پنج تا کف دست نون نمی خورم:|

بعد اینکه سفیده ی تخم مرغ و کی می خوره؟؟( هر کی می خوره آنفالو) :|

بعد اینکه رژیم من که بهتره الان که اصلا صبحونه نمی خورم، شام هم:|

باز بعد اینکه همین امروز ورزش کردم تمام بدنم درد می کنه:| دمبل بزنم؟

باز بعد اینکه من الان نمی دونم چند کیلو ام ولی به گمونم باس چهل و پنج تا بشم تا راضی باشم:))

باز بعد اینکه حرص خوردن ارتباط مستقیمی داره به لاغر شدن:| من این همه از دستِ شما ها و سوالاتون حرص می خورم چاق می شم برعکس:|


پ.ن: من عید آجیل نخوردم زیاد:| این پست موقته! فقط واسه حواس پرتی خودم:|

عکس: اون استیکرها واکنش من نسبت به پنج کف دست نون و پنج تا سفیده تخم مرغه:|

71...

ما را در سایت 71 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 148 تاريخ: شنبه 19 فروردين 1396 ساعت: 10:39

صفحه بندی