خودم را لا به لای آسفالت تمام خیابان ها جا می گذارم
روی دستگیره ی تمام تاکسی های زرد
با پلاک سیزده
#و_انار_نام_دیگر_من_است
پ.ن: همینقدرش بستونه:)) منتم گذاشتم سرتون!
عکس: تو کوچه جا مونده بود:) اره خودم گرفتم:))
71...
ما را در سایت 71 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 163 تاريخ: شنبه 19 فروردين 1396 ساعت: 10:39