وسط این همه روبان های صورتی و قرمز و نارنجی و بنفش، وسط این همه ربان زرد که همین دیروز و امروز وقتش بود، از همشون بیشتر روبان خاکستری رو می شناسم...باهاش زندگی کردم... ازش ترسیدم. پذیرفتمش! پنهانش کردم و.... همین روزا شاید خیلی جدی و محکم ازش نوشتم...شاید
پ.ن: خواب نعمتیست که خداوند به هر کس عطا نخواهد کرد
ما را در سایت 71 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 149