یه شماره تلفن از تو اس ام اس ها و دو تا جمله های نصفه نیمه وسط نوت های گوشی و بعد تمام تنظیمات کارخانه( می دونم شما بلدی فکتوری ریسته ولی من نه:) )
فکر می کردم اگه آدمها هم یه تنظیمات کارخانه داشتن چی می شد؟ همه چی برگرده به سابق، صافِ صاف! بدون هیچی! ولی تهش میرسم به اینکه انگار بعضی ویروس ها تو بنِ وجودت هست، مثل همون خودکشی که به قولِ صادق هدایت با بعضی ها به دنیا میاد تو بنِ وجودشون هست!
پ.ن: خیلی چیزها با حرف حل میشه، ولی یاد گرفتم حرف نزنم! هیچ وقت!
پ.ن بعدی:خوبیم منهای سرماخوردگی، سرخوردگی ، درد، گرفتاری، بدهکاری، ترس!
پ.ن بعدی: اینقدر خیانت بکنید بهم تا یکی مثلِ من و امثالهم از سایه ی خودشم بترسه! انگار واجب شده هر زوجی الان یه مثلثی، مربعی، ذوزنقه ای کوفتی چیزی داشته باشن، زن و مردم نداره!
پ.ن بعدی: خدا ریپلای تو استوری و دایرکت رو آفرید تا نمک های اضافه ی پسران ایرانی دفع بشه!
71...
ما را در سایت 71 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 179 تاريخ: يکشنبه 27 فروردين 1396 ساعت: 18:34