هنوز وقتی به خودم می رسم، خوب نیستم حتی بدتر از قبل، بدترِ بدترِ بدتر. اما بالا و پایین یک ماهی هست که صبح ها با صداهایی که از تو آشپزخونه میاد بیدار می شم و واسه منی که یکسال منتظر بودم ،که خوب باشه این خود خوشبختیه.
پ.ن: اردیبهشت با بارون هاش اومد و هنوزم ادامه داره
ما را در سایت 71 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 164