106

خرید بک لینک

مدرسه که می رفتم، گاهی وقت ها سر کلاس اگه زمان بود صندلی داغ برگزار می شد و من داوطلب نبودم، هیچ وقت! یه بار اجباری بود فقط سه تا سوال جواب دادم و نشستم! بچه ی چندمی؟ چند تا خواهر و برادر داری؟ شماره کفش پات چنده؟

بعدش وقت بود ولی هیچ کسی سوال نداشت، کاش بر می گشتم به اون وقت ها:) نه حالا که هی مجبورم توضیح بدم. پای ظرفشویی، لای کتابام، حتی تو تلگرام نصفِ شب ها که همه خوابن، از اون اتاق بغلی...

پ.ن: دنیای ایزوله رو درک نمی کنه یا نمی خواد درک کنه؟ :) دتز د مدر:|

چرا مجبورم تظاهر کنم؟:)

عکس: تو ایزوله غرق شو



71...

ما را در سایت 71 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 150 تاريخ: يکشنبه 17 ارديبهشت 1396 ساعت: 17:36

صفحه بندی