داشتم فیلم های شعر خوانی های دانشگاه رو می دیدم و بغض های فرو خورده م موقع خوندنِ نیستی...نیستی... نیستی!
سه بار! با تاکید! که نبود! که نیست! که سخته! سخت بود
بود بود بود ...ولی تموم شد!
قوره بودم، حلوا شدم...؟
عکس: تو رو می نویسم که یادم نری....
پ.ن: روزهای خیلی سخت تموم شده انگار:)

ما را در سایت 71 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 162