از اون روزی که نوشتم به هر کی دست می دم میگه چرا اینقدر دستات داغه، و بلافاصله یکی به عنوانِ اثر ادبی کاپیش کرد
فشارم که همیشه رو هشت بوده، به هفت سقوط کرده و هر از گاهی لرز هم دارم:|
لذا کاپی کننده تقاضا دارم هر چه زودتر برگردونه سر جاش، منو از شر چایی نبات خلاص کنه و به جاش به خوراکی های مورد علاقه ام نزدیک :)
+لامصب چطوری ندید لایک می کنی؟:)))
ما را در سایت 71 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 163