سازت رو با بهار کوک کن

خرید بک لینک
من یک ایده ئولوژی دارم و یک جور گرایش خاص به اسمِ اناریسم. تمام قوانینِ انارها، آدمها، حیوونا، گل ها و درخت ها، کاکتوس ها،سوسک ها ی فاضلابی و آمیب ها رو بررسی کردم و از هر کدوم برداشتی داشتم و نظر شخصی خودم رو قاطیش کردم نتیجه اش هم زیاد مهم نیست، حداقل الان مهم نیست.

اناریسم هم مثل خیلی از ئیسم های دیگه وقتِ عید و بهار و سال نو که می شه یه خب که چی می زاره رو به روی صورت مساله ی بهار و سال نو و دلتون خوشه گویان خونه تکونی می کنه، نه از سرِ دل و هفت سین چیدنش هم سیستماتیک مشتیِ بر دهان هپی کریسمس گویان چند ماهِ قبل!


اما تو مکتبِ من پنجره ها خیلی فرق دارن. پنجره ها رو به هر جایی باز بشن، یعنی خدا هست! حالا شما هم اگر اناریسم رو قبول دارین یا هر ئیسمی عینِ ئیسمِ من که همه ی این اتفاق ها رو با خب که چی تموم می کنه! بیاین وبه پنجره ها ایمان بیارین. گردِ سالِ گذشته رو از رو پنجره ای که رو به هر جا بازه بگیرید که خدا همون هر جاست. چون پنجره ها عاشقِ بارونن اونقدری که وقتی می خواین ردشو از رو دلشون پاک کنید، سخت تسلیم می شن و جای دست هایِ بارون و پشتِ شون قایم می کنن!*


* وقتی شیشه رو پاک می کنی این سمتش تمیزه، وقتی اون سمتُ پاک می کنی این سمتش کثیفه! قانونشه!

پ.ن: نشسته ام پشتِ پنجره ای که... (بقیه شو هر کی خواست بگه:D)

پ.ن بعدی: کارنامه های دوران تحصیل و یافت کردم و اعتراف می کنم یک عدد انار فسیل شده هستم که به عنوان آخرین نسل از سه ثلثِ ها خودم رو به موزه ی شاهکارهای تغییر سیستم متوالی آموزش و پرورش معرفی می کنم.

پ.ن بعدی: پنجره ها ی دلمُ نمی خوام بشورم!

پ.ن بعدی: سالی که نکوست از بهارش پیداست

پ.ن بعدی: کاکتوس ها به عنوان موجوداتِ جدا از هر گروه جانداری در مکتب اناریسم شناخته شدن

پ.ن خاص: حالا طرح مساله می کنید کجا جواب بدیم؟؟:| والا:|
71...

ما را در سایت 71 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 187 تاريخ: چهارشنبه 25 اسفند 1395 ساعت: 2:12

صفحه بندی