127

خرید بک لینک

من همیشه یاد گرفتم قسمت تاریک زندگی و تو خودم حل کنم و به قول اونا باسیلی صورتم و سرخ کنم که آره همه چی آرومه من چقدر خوشبختم!

ولی من متاسفانه زیاد تو خودم حل کردم تاریکی ها رو! آب بودم نفت شدم و حالا تنها چیزی که از من بودن مونده سیاهی و بس! این سیاهی ها همون ترس هایی که الان صدمی تا واقعیت فاصله دارن!

پ.ن: شب های امتحان معلم ها هم دست کمی از شاگرداشون ندارن! حتی اگه مریض باشن

پ.ن: نمی دونم بگم دعا کنید یا نه! حتی نمی دونم معجزه به دادم می رسه؟! یا نه کاری از دستش بر نمیاد

71...

ما را در سایت 71 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 131 تاريخ: پنجشنبه 4 خرداد 1396 ساعت: 0:42

صفحه بندی