126

خرید بک لینک

نوک انگشتم رو به گذشته بود

به بچه ای که گل سرها رو توجیبش قایم می کرد تا شش سال پیش

الان دانشگاه میره و احتمالا هر وقت از خوابگاه بر میگرده خونه دوست داره «مادر» ی باشه...که نیست...

نوک انگشتم رو به گذشته بود

که هیچ بچه ای گل سر قایم نکنه، بی مادری نفهمه!

نوک انگشتم رو به گذشته بود که مامانم، با دست خودش نشوره، خاک نکنه

که هیچ پیرمردی بعد سی سال خودسوزی نکنه جلو چشمام

که یکی مثل من زود بزرگ نشه تو جوونی هاش

نوک انگشتم رو به گذشته بود... همین!

پ.ن: کامنت ها بسته است چون نمی تونم جواب بدم! :)

71...

ما را در سایت 71 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 123 تاريخ: پنجشنبه 4 خرداد 1396 ساعت: 0:42

صفحه بندی