می دونی همش به آدمی که جلوت وایستاده نیست. به اسم و رسمش، اینکه کیه چیه. به لب و دهن و هیکل هم نیست، خیلی چیزها تقصیر چشم هاست. مثلا همین حالا که براق شدی برام. بقیه شاید اسم جک و جونور بزارن روش یا بهش بگن عشق ولی من می گم همین خیلی چیزها، همین ها که باعث شده میگرن نداشته باشم، معده ام نسوزه، کف پام تیر نکشه، همین ها همش تقصیر چشماتِ .
#اتفاق_می افتیم
#انار
پ.ن: اگر در مورد اسم #اتفاق_می افتیم حس خوبی ندارید (برای اسم خاص بودنش برای چیزی) لطفا کامنت بگذارید و هر اسمی با توجه به تمِ نوشته ی بالا به ذهنتون می رسه بگید. پیشاپیش ممنون از لطف و یاریتون

ما را در سایت 71 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 183